Saturday, July 4, 2015

kisah 17 Ramadhan

 Bissmilllahirahmanirrahim

dear diary..
aku syukur berpuasa sehingga hari ni.
terasa nikmatnya berpuasa dengan kawan-kawan serumah
macam-macam ragam dan macam-macam resepi aku jumpa daripada mereka

semalam aku pergi menyinggah ke Sungei Wang Plaza
aku dah lama xnaik monorail
sebab aku memang gayat,, jika naik Rapid Lrt aku tak ada masalag sebab balance.

bila masuk je dalam monorail aku cepat2 cari tempat nak duduk.
seram nak berdiri sebab aku nampak semuanya permukaan KL daripada atas
aku dalam tu dah cuak.. berdobar-dobar hati. degup kencang tau.
Tuhan sahaja yang tahu perasaan aku masa tu

bila monorail dah sampai ke Bukit Bintang
aku jejakkan kaki ke lokasi dan tak semena-mena kepala aku pening.
dah mula dah mabuk aku
dah la tengah puasa .cepat-cepat aku pegang tiang
dah stabil baru aku jalan
heeeee malulah kalau dorang tahu aku tengah mabuk

dah tua-tua nak mabuk kenapa lak
hehe

sampai sana aku pergi menyinggah kedai cosplay comic..
wahhh aku rambang mata
terjumpa cosplay naruto dan kakashi,,
paling penting aku terjumpa patung Hello Kitty..!!
aku cakap dalam hati xpelah beli masa besday je nanti.. sabar ye kitty nak cheq amek hang buat balik 3 bulan lagi naaa.. hehehe

patung naruto 1 set pon ada. tapi xde harga lagi.,
xpe nanti aku dah gaji aku rembat semuaaa !!
hahahahaha (ketawa jahat)
nak jadikan hantaran boleh x sayang??
huahauaha dapat kekasih yang sporting kan best.. huhuhu
yang memahami jiwa kecilku ini..ewahhhh , hahaha

muahxxx .. bye

sabtu/4julai/2015
kisah ini terjadi semalam
hari jumaat

No comments:

Post a Comment