Sunday, May 3, 2015

Obses dengan Hello Kitty

Usb Charger 

hari ni aku nak update pasal hobi . aku obses dengan Hello Kitty. hahaha banyak benda berkaitan Hello Kitty yang aku dah kumpul. antaranya USB LED Hello Kitty ni. memang osemmmm.. yeahhh
susah kot nak jumpa. hihi barang lain ada juga macam jam keychain hello kitty.

ni lah keychain jam Hello Kitty

keychain jam ni ada kisahnya yang tersendiri. aku jumpa jam ni dekat pasar seni masa nak cari barang seni kat Tai Kwong Hardware. memang syokkkk.. aku dah la obses dengan Hello kitty.. bila dah nampak terus rembat tanpa melihat harga. kena simpan baik-baik barang ni,. dah la susah nak jumpa.

baru-baru ni aku terserempak dengan cadar hello kitty tapi mahal laaaaa.. xmampu rasanya,
towel hello kitty pon aku dah dapatkan tapi belum guna.  pasti anda semua pelik dengan obsesnya aku dengan karakter hello kitty ni.? buat apa nak pelik. nama pon hobi. hihihi


patung Hello Kitty ni ada orang hadiahkan tau

memang original made from Sanrio. yeahhhh. masa tu ada edisi terhad patung ni kat giant. hihi
beruntungnya ada orang memahami apa minat kita dan sanggup cari untuk membuat kita tersenyum kan... fewiiitttt.. 

rindunya saat itu.  ^_^

No comments:

Post a Comment