Saturday, March 2, 2013

Rindu Kat Novel Sultan Muhammad Al-Fateh

Bissmillahirramanirrahim

dah dua minggu aku kat Tanjong Malim ni, kemudian aku tak tau nak buat apa pulak hujung minggu macam ni. selain dari melukis, aku akan cuba memabaca supaya otak aku tak berkarat. ada fakta mengatakan, otak kita kita perlu bekerja sepanjang hari. tak percaya??

tengok tu sampai tak larat nak bawak otak.p


aku dah biasa membaca jika ada masa terluang. sambil boleh berfikir sambil tu aku tak ada rasa bosan sangat kan. bercerita tentang novel Sultan Muhammad Al-Fateh ni. aku jadikan tokoh islam ni sebagai sumber inspirasiku. Mungkin manusia lain lebih memilih pelakon, keluarga, buah hati sebagai sumber inspirasi tapi tidak aku. Aku ambil masa 3hari nak habiskan baca novel ni. Masuk bab terakhir aku menangis apabila dapat tau tokoh islam ini mati dibunuh. Nak tau cerita seterusnya, apa kata kalian cari buku ini di pasaran terbuka. mesti ada banyak. siapa penulisnya?? tak lain tak bukan Abdul Latip Talib.

inilah bukunya..

#rindunya buku ni...T_T

No comments:

Post a Comment