Friday, March 1, 2013

Khidmat Nasihat dari Penasihat Akademik

bissmillahhirramanirrahim

aku bergerak ke kampus seperti biasa. tapi sebelum tu aku print surat permohonan untuk HEP. kemudian aku photostat kad matrik dan surat report polis semuanya dalam 2 salinan. selepas itu aku ke bilik pensyarah  pembimbing aku. Selepas dia bagi nasihat tentang masalah jam kredit aku. so aku pun redha dan telah membuat keputusan. so aku akan drop satu subjek untuk di bawa ke semester hadapan. Disebabkan atas masalah tidak seimbang jam kredit sem depan. Aku pada mulanya pening jugak nak drop subjek yang mana satu. tapi selepas dapat nasihat pensyarah, aku nak drop subjek pengurusan seni. tapi aku kena minta kebenaran P.M. DR Nasir. hmm macam manalah aku hendak berhadapan dengan beliau. sem depan aku boleh ambil jam paling minimum je. da terpaksa menambah subjek lain sebagai pelengkap jam kredit sebelum aku tamat penngajian.

kemudian, aku berfikir semula projek tahun akhir nak ambil apa pula?? atas nasihat, dia nasihat aku ambil projek akhir catan je. ?? insyaAllah. sem ni aku kena settle macam-macam lagilah. yuran aku tak yah nak  pening. tapi macam kos sara diri dan sara kursus aku ni. aku kena ihtiar. k salam.


#hanya kepada Allah aku meminta pertolongan. mudahan urusan aku dipermudahkan. amin.


No comments:

Post a Comment