Sunday, April 11, 2010

kisah dara pingitan

aku ada satu cerita berkenaan anak dara pingitan, bukan apa ada sang teruna nak menyunting pilihan hatinya.ingat senang ke.? banyak cubaan dan cabaran tau..

kisah ini bermula apabila sang teruna telah menetapkan tahun untuk memiliki kekasih yang disayangi. kekasih hati hanya perlu menunggu 5tahun lagi..what??? 5 tahun...rasa-rasa kejap ke lama yek?? tapi kalau si dara banyak bersabar 5 tahun tu sekejap je..kalau xreti sabar macam lama pon ada,,hahaha

al kisah berlaku la pergaduhan besar antara si teruna dan si dara,, si dara mendesak si teruna menyuntingnya secepat mungkin. tapi si teruna tidak mahu.. si dara dengar lah penjelasan si teruna itu td..panjang lebar sampaikan si dara menangis teresak-esak..apakah yang diberitahu yek agak2.??

camni :

si teruna : macam mana nak masuk minang sayang,, duit tak cukup, umah xde, kereta bmw lum beli..

si dara : saya xperlukan sume tu

si teruna : kita perlukan juga, untuk masa depan kita..

si dara : awak x sayangkn saya..

si teruna : sampai hati awak ckp cam tu..saya sayangkn awak...huuu

si dara : baik la..saya redha sahaja la...jodoh pertemuan di tangan Tuhan

si teruna : awak nak tinggalkan saya

si dara : aah nak tinggalkan awak, balik umah la apa lg..k la sayang..huu

si teruna : kita jumpa 5 tahun lagi

al kisah begitu la ceritanya ...

ada ke patut,,hanya kerana harta ,,cinta ditolak ketepi...sadis sungguh..

apa-apa pon jangan emo la..kisah ini tak ada kaitan antara yang hidup atau yang sudah meninggal dunia,,,,hanya rekaan semata-mata.hahah///

SELAMAT BERHIBUR..





No comments:

Post a Comment